inapoi acasa mai departe

Procesorul Globular : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 , 8

BACKDOLL.gif (15825 bytes)
BACKDOLL.gif (15825 bytes)
BACKDOLL.gif (15825 bytes)
BACKDOLL.gif (15825 bytes)
BACKDOLL.gif (15825 bytes)
BACKDOLL.gif (15825 bytes)
BACKDOLL.gif (15825 bytes)
BACKDOLL.gif (15825 bytes)
BACKDOLL.gif (15825 bytes)
BACKDOLL.gif (15825 bytes)
BACKDOLL.gif (15825 bytes)

 

Ca iar vorbesc de MM6? Pai, iar vorbesc, ce, crezi ca se
termina de jucat intr-o saptamana? Aiurea, ce 100 de ore.
Asta pentru ala de l-a programat. Haida-de. Iti trebuie
vreo doua zile si numai sa scapi de New Sorpigal, primul
oras, ca, nu iesi tu bine inspre IronFist si te si inconjoara
niste unii cu bate sa te omoare si alta nu. Nu-s tari, dar
multi cat cuprinde. Dealtfel asta pare sa si fie strategia
constanta a jocului. Cum te-ai invatat cu un adversar
mai de doamne-ajuta, cum te trezesti cu el multiplicat
de sa te saturi.

Dupa ce-am tras o spaima zdravana cu scheletele alea din
primul templu al lui Baa si ajunsesem si eu sa le bat onorabil
din doua lovituri mai zdravene, cum m-am trezit intr-o sala
enorma cu schelete cata frunza, cata iarba de nu mai stiam
pe unde sa scot camasa.

Dar in Blackshire ce-am patit: dau peste un "wherewolf"
(aduce a ursulet mai degraba, hehehe) si-l bat de-i merg
fulgii. Nu apuca ala nici sa cracneasca cand ii trageam
cu vraji de foc, dar mai incolo ia sa te vezi inconjurat de-o
mare de "ursuleti" din astia ca, de n-ar fi fost inventia
cu "beacon-ul" nici ca mai jucam mai departe.

Ce inventie? Pai, stai sa vezi, ca e si distractiva:
cand dai de greu faci cu unul din oameni un "beacon"
in locul unde te bati (da, poti s-o faci chiar in timpul
luptei) si, cand le e lor lumea mai draga si cred ca
te-au facut bucatele,puf! si ai si zburat la cel mai
apropiat templu si te vindeci. Evident ca trebuie
sa-ti adecvezi si strategia de lupta la chestia asta.
In loc sa faci vraji cu efect pe toti dusmanii, incerci
sa omori fie si unul dar nu sa-l lasi ranit ca-l gasesti
bine, sanatos la intoarcere.

Da, eu am crezut c-a fost inventia mea, dar am mai dat
de unul pe Web care povesteste despre asta, ba, mai mult
chiar, a descoperit o "delicatesa" a strategiei: iti faci un
"loc de aterizare" intr-un colt al unei camere pline de
adversari; cand se reped cu totii pe tine fugi, te vindeci,
revii, inaintezi pinantr-un alt colt si-ti faci si acolo un "loc
de aterizare". Dupa aceea revii cand intr-un colt al camerei
cand intr-altul.

Aaaa, da sunt si bug-uri, unele notorii chiar. O lista a
bug-urilor jocului se poate gasi si ea, dar atentie cum
profiti de chestia asta ca pe urma tu te plictisesti de joc,
nu altul. Unul celebru e acela ca la duhul focului sau cum
s-o fi numind, daca "insisti" iti da, prostul, punctele de
experienta pentru "quest" de cate ori i le ceri cata vreme
nu ai iesit din dialog cu el.

Pe urma, dupa ce ai doborat un adversar, daca faci click
cu grija pe marginea bitmap-ului care reprezinta cadavrul,
nu o data ti se intampla sa iei obiectele si banii pe care
acela ti-i da, cadavrul sa ramana si, prin urmare, povestea
se repeta, dar e obositor si nu merita sa iei te chinui asa
cu orice adversar. Ar merita in schimb sa muncesti nitel
la balaurul auriu. Hehehe, n-ai ajuns inca? Las' ca dai tu de el.

Da, obiectele nu sunt de aceeasi valoare si nu e vorba doar
de cat poti capata pe ele vanzandu-le. E vorba de ce calitati
au: sunt "ultimate items" care sunt cele mai bune dintre cele
cu puteri normale, apoi "artifacts", care sunt cu mult peste
si, in fine, relicvele: care-ti dau ceva fabulos (200 la putere
de pilda), dar iti si iau ceva (de exemplu - 100 la inteligenta).

O lista exhaustiva a relicvelor si artifactelor din joc, precum
si a monstrilor poti gasi pe Web, dar parca e pacat sa le vezi
dinainte. Mai bine ti-o faci pe-a ta. Dar ceea ce chiar e
plicticos sunt programele de calatorie ale carutasilor si ale
navelor. Daca la o harta iti strici placerea sa ti-o faca altul
afara de cazul in care chiar ai intrat in incurcatura, la asta e
grozav sa ai o trecere in revista a hartilor, cu localnici,
cladiri, maestri si experti, temple si locuri de videcare.

Asa ceva iti poate da Lord Samwise, desi cu mult mai clare
par a fi lucrurile la Mandatemania, care din pacate insa nu
raspunde totdeauna la apel asa ca daca ai gasit-o o data
online, download-eaza mai bine informatiile.
Propriul hard e-n mana, al altuia tot pe gard...

Daca insa nu reusesti sa te dumiresti in nici un fel asupra
vreunui "quest" atunci informatie foarte organizata gasesti
(afara de multe altele) la Trev

O lunga lunga fila cu un frumos java miscator de ape da cam
putina informatie la Eric dar intr-adevar ramane unul din
putinele locuri unde poate gasi omul ceva muzica
din joc.

Asta bineinteles daca nu vrei sa dai jos de la sursa programul
care-ti extrage toata muzica si bitmap-urile jocului. Dupa cum
altii dau scenarii suplimentare, downloadurile de la sursa
nu sunt de loc de lepadat

In fine, despre MM7 se poate vorbi cu Nazeroth care-ti va
spune cam toate barfele comentand interviurile
creatorilor jocului

 

inapoi acasa mai departe